26.5.2012

Huippu päivä

huipussa seurassa. Ystäväni oli kyläilyllä. Noukin H:n matkaan asemalta ja pikaisesti pyörähdimme Karismassa. Shoppailun jälkeen grillailtiin ja syötiin ja lopuksi tietenkin herkuteltiin. Olin tehnyt juustokakkua ja sitä samaa suklaakakkua mitä taidan tehdä joka kissan ristäisiin. Ilma on hieno, ihanan lämmin ja aurinko paistaa. Takapiha on vain ihan keltainen tuosta kaikesta siitepölystä.. Päivä H:n kanssa oli isosti mukava! Naurettiin ja juteltiin :)

Käytän kuvien muokkaukseen ilmaista ohjelmaa. SUOSITTELEN! Tänään huomasin, että siellä voi nykyään tehdä näitä kollaasejakin, joita olen vääntäny ennen Picasalla. Picasa on ihan jees, mutta tämä päivitys oli hyvä!!

Ja sitten jos jotain hyvää niin aina jotain huonoakin. Aamulla sain heti uutisista kuulla että Hyvinkäällä oli ollut yöllä ampumavälikohtaus. Tämä kosketti vielä jotenkin normaalia enemmän koska olen itse tuolta suunnalta ja niillä samaisilla terasseilla olen aika monesti istunut. Käyn Hyvinkäällä edelleen monesti, siellä asuu moni ystäväni. Osaanottoni kaikille tapahtuman kokeneille ja menehtyneiden perheille... todella surullista..

Lämmintä viikonloppua kaikille kaikesta huolimatta!
-Päivi-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Olen iloinen kaikista kommenteista! Vielä enemmän olisin iloinen jos pystyt seisomaan sanojesi takana omalla nimelläsi :)