22.2.2015

Asiaa kahvista

On olemassa "koirien ikä" joka muunnetaan aina meidän ihmisten iäksi. Onko kahvinkeittimille olemassa "ikää"?
Minä olen tuon kanssa asukin elämässä hyvin tuore tapaus jos verrataan tuohon Moccamasteriin. Se on seurannut mukana kuulemma n. 25 vuotta. HUH HUH sanon minä! Minä syksyllä vasta kymmenen. Valkoinen kahvinkeitin on minun keittiössä hieman haastava tapaus, en välttämättä jaksa sitä ihan joka viikko puhdistaa...no, sen minkä taakseen jättää, sen edestään löytää. Sitten kun puhdistan tuota masteria, käytän siihen hyvän tovin aikaa. Minun salaisuuteni valkoiseen väriin on ihmesieni.


Mutta olihan mulla ihan asiaakin. Kannu tuohon keittimeen ollaan kerran "mun aikana" vaihdettu kun entisen tuo kanssa asukki nakkasi lattialle. Suodatin suppilon kansi hajosi jo aika monta vuotta sitten ja vesisäiliön kansi oli jo hieman halki. Surffailin netissä ja täältä löysin edukkaaseen hintaan uudet osat. Suosittelen lämmöllä tuota nettikauppaa! Palvelu oli tosi hyvää ja nopeaa. Tämä ei ole mikään ostettu mainos, ihan omasta hyvästä kokemuksesta vinkkaan.
Ja sanottakoon vielä, ettei tuo Moccamasteri oli mun mikään suosikki kahvinkeitin. Uskoisin, että on olemassa jossain jokin muukin keitin mikä keittää yhtä hyvää kahvia. Ja pisteenä iin päälle, siinä koneessa ei ole noin paljon irto-osia.

Huomenna alkaa loma! Joten kaikille lomalaisille hyvää lomaa!

-Päivi-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Olen iloinen kaikista kommenteista! Vielä enemmän olisin iloinen jos pystyt seisomaan sanojesi takana omalla nimelläsi :)