11.3.2012

Pii paa puu, terve huhtikuu!

No hieman aikaista tervehtiä huhtikuuta mutta koska meillä oli ajankohtaista pääsiäisen työvuorojen tekeminen, päätin tsekkailla mitä Pentik tarjoilee meille pääsiäisenä. Ja kuten aina, ihania juttuja!

Ihania kransseja voi laittaa esim. oveen jos mahdollista. Itse olen pitänyt näitä myös pöydällä ja laittanut renkaan sisään esim. kukkia. 

Näillä patalapuilla- ja kintailla voi kokkailla kesälläkin!

 Ripsikaitaliinat on mun ehdoton suosikki! Meillä on niin pieni keittiönpöytä että harvoin meillä tapaa isoa pöytäliinaa. Suosin tabletteja ja kaitaliinoja. 

Nää on aivan ihania! Meillä kävi lauantaina vieraita ja huomasin, ettei meillä ollut enää pieniä serviettejä. Joten näitä pitää mennä ostamaan. En tykkää pitää näitä esillä mutta mulla ihana kannellinen purkki jonka sain joulupukilta. 

Pidätkö sä esillä pääsiäiskoristeita? Mulla on jossain kaapin perällä jokunen tipu ja jotain. Mutta nämäkin olisi ihania vaikka tuskin tulee ostettua.

KAIKKI KUVAT OSOITTEESTA PENTIK.FI

Ihanaa aurinkoista ja lämmintä uutta viikkoa!!! 
-Päivi-

ps. Saan kauhean huonosti aikaiseksi postauksia mieheni ollessa kotona.. Onneksi hänellä alkaa uudet kuviot joten saan varmaakin kuvailla ja postailla rauhassa :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Olen iloinen kaikista kommenteista! Vielä enemmän olisin iloinen jos pystyt seisomaan sanojesi takana omalla nimelläsi :)