14.3.2012

Kaduilla tulee!

Todellakin! Hirveä tuuli eilen ja tänään. Kevät taitaa saapua näyttävästi tänä vuonna.

Olen ollut laiska tällä viikolla. Saimme maanantaina hiottua siskolta saadun pöydän mutta maalaaminen kaatui eilen siihen etten löytänyt äkkiseltään telaa mistään vaikka minulla sellainen pitikin olla. Tänään en vielä ainakaan ole jaksanut etsiä sitä. Minun piti myös ommella äidilleni ne verhot mutta sekin projekti siirtyy näppärästi aina seuraavalle päivälle. Tarvitsen armaani apua kankaan leikkaamisessa ja ensi viikolla hän onkin Lontoossa työjutuissa joten jos en saa aikaiseksi kaivaa kangasta esiin ennen sunnuntaita, siirtyy verhojen ompelu taas viikolla. Mielessäni olisi myös parikin "hyvää" postausideaa mutta en ole saanut aikaiseksi kuvailla. Se kun vaatii vähän enemmän kun vain istumista työpisteelläni (lue: istumista keittiön pöydän ääressä).
Meillä puhaltaa uudet tuulet kun armaani vaihtaa työpaikkaa. Lähes kymmenen vuoden osuuskauppa ura vaihtuu kenkien maailmaan. Siihenkin olen suunnitellut postausta mutta sekin saanee nyt odottaa aikaa parempaa ja viitseliäisyyttä ajella Helsinkiin.


Tänään siis tarjolla on vain suklaata. 

Aurinkoista loppu viikkoa!
-Päivi-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Olen iloinen kaikista kommenteista! Vielä enemmän olisin iloinen jos pystyt seisomaan sanojesi takana omalla nimelläsi :)