24.8.2016

Turhamaista?

Tunnustan, olen joissain asioissa todella turhamainen. Ja siihen kun lisätään ominaisuus, että kaiken tekniikan pitää toimia 24/7 saumattomasti, on tulos aina välillä hieman kiusallinen. Käytän tietokonettani (joka sekin alkaa olla hieman elämänsä ehtoo puolella) lähinnä valokuvien käsittelyyn, blogihommiin ja työjuttuihin. Viihdekäytössä minulla oli Samsungin tabletti josta katselin Ruutu.fi:n uusinnat, Netflixin sarjat ja blogien lukemiset. Tabeltti toimi muuten loistavasti mutta ajan saatossa sen laturipää hajosi joten se meni käyttökelvottomaksi. (Vinkki, älä anna lasten käyttä tablettia kun se latauksessa!) Turhamainen kun olen, uusi piti saada. Onneksi ihan kohtalaiseen hintaan saa varsin hyviä tabletteja.

Päädyin Huawein Mediapad M2:n. Sen ominaisuudet tuntuivat passeleilta. Nyt hetken käyttämisen jälkeen olen kyllä tyytyväinen ostokseeni. Tabletti toimii loistavasti niin kotona kun matkalla mukana.

Missä asioissa sä olet turhamainen?
Huomaatteko että syksy saapuu? Ilma ja fiilis on kyllä todella syksyinen.. Onneksi saan ihania tyyppejä lauantaina kylään taittamaan hieman syksyistä fiilistä!

-Päivi-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Olen iloinen kaikista kommenteista! Vielä enemmän olisin iloinen jos pystyt seisomaan sanojesi takana omalla nimelläsi :)