19.5.2015

Juhlan jälkeen

On aika sanoa kiitos! Kiitos kaikille niille ihanille sukulaisille, perheenjäsenille ja ystäville jotka tulivat lauantaina tarjolla ollutta synttärikakkua. Päivä oli ihana, ilta oli todella hauska!
Lahjaskumpat poksautan sitten ihan oikeana juhlapäivänä kuun lopussa. Kiitos kaikille vielä lahjoista! Palaan "siihen lahja asiaan" piakkoin.


Saan olla todella iloinen kaikista niistä ihanista ihmisistä, jotka tulivat kanssani juhlimaan.
Olen todella onnellinen, että elämässäni on ihanat S ja J, jotka lainasivat omaa kotiaan minulle juhlien ajaksi. Olen myös todella otettu kaikesta siitä avusta! Kiitos kiitos kiitos!
Kaikki ne hymyt ja nauru saavat minutkin hymyilemään!

Mikä on sitten vuosian saatossa muuttunut? Mikälaista elämä on nyt? Ainakin hiukseni on pidemmät kuin vuosiin. Vaatekokoni on pienempi kuin vuosiin. Minulla on loistava työpaikka ja loistava ystävä siellä! Minulla on tarpeeksi auttavia käsiä lähelläni. Minulla on koti jossa viihdyn, asun kaupungissa joka on varsinkin kesäisin viihtyisä ja mukava. Minulla on asioita joita tavoittelen, minulla on asioita joista haaveilen. Pieniä haaveita, isoja haaveita. Niitä pitää aina olla. Minulla on asioita joita kaipaan, ihmisiä joita kaipaan. Olen kehittynyt hurjasti ja minulla on asioita joista olen ylpeä. Osaan olla myös itsestäni ylpeä.

Ja hei! Kaksi viikkoa niin mullakin alkaa TAAS kesäloma! (Lupaan olla tylsistynyt jo kesäkuun lopulla...)

Aurinkoista tiistaita kaikille!
Pahoittelut muuten vähän pitkäksi venyneestä tauosta taas, juhlien järjestely vei niin paljon aikaani ettei aikaa jäänyt enää niiden töiden lisäksi kuin nukkumiseen. Parannan taas tahtia ;) :)

-Päivi-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Olen iloinen kaikista kommenteista! Vielä enemmän olisin iloinen jos pystyt seisomaan sanojesi takana omalla nimelläsi :)