24.3.2017

Rusetti päähän

Sain naistenpäivänä lahjaksi lahjakortin Millaniin. Kanssa asukki oli kokenut jo lahjakortin ostossa pieniä pakokauhun hetkiä joten lahjakortti taisi olla varma mutta ihana yllätys valinta! Haahuilin eräs kaunis lauantai Millassa ja mietin, mitähän kivaa ja tarpeellista sitä voisi valita. Mitään turhaa "krääsää" en halunnut koska sitä on muutenkin jo ihan tarpeeksi. Hetken haahuiltuani ihanassa kaupassa, huomasin pienen alelaatikon josta bongasin tämän ihanan pipon! (harvoin laitan tänne omaa kuvaa mutta koska pipo näytti tylsältä pöydällä, oli se laitettava kuvassa päähän..)

Mulla on niin iso pää, että tämä hieman löysän ja turbaanin mallinen suomalainen Superyellow'n pipo sopii mulle mun mielestä tosi hyvin. Pipo on tehty merinovillasta ja on siis ihan super pehmeä! Tätä ei voi olla rakastamatta!

Ihana aurinko muuten paistaa! Mulla olisi edessä siivous ja sitten työt. Huomenna pääsenkin viettämään aikaa ihanien sukunimikaimojen luokse.

Kivaa viikonloppua!

-Päivi-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Olen iloinen kaikista kommenteista! Vielä enemmän olisin iloinen jos pystyt seisomaan sanojesi takana omalla nimelläsi :)