25.4.2013

Haasteena nyppimisen oppiminen

Meillä on naapurin kanssa yhteinen portti (jota kukaan ei kyllä käytä). Portista pääsee hipsimään talon takana kulkevalle kävelytielle. Talvella meillä oli aidan nokassa lyhdyt ja nyt ihana naapurimme kipaisi hakemaan hieman kukkailoa. Tunnustan, että nuo orvokit ovat hieman haasteellinen kukka minulle kun olen hieman huonomuistinen niiden nyppimisen suhteen. Jos mulla on ollut niitä, yleensä joku kahvilla käynyt ystävä on nyppinyt orvokkini. Pitänee siis tsempata.


Olen suunnitellut viikonlopuksi pientä siivous spurttia. Tarkoituksena on saada lattiat kiiltämään!

Hauskaa viikonloppua!
-Päivi-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Olen iloinen kaikista kommenteista! Vielä enemmän olisin iloinen jos pystyt seisomaan sanojesi takana omalla nimelläsi :)