10.2.2012

Aina kun avaan astiakaapin...

...alkaa hymyilyttää :) Kaikki noi Muumi-mukit on mun! Niitä on paljon, koko hyllyllinen. Mieheni huomauttikin kerran, ettei niitä voi enää ostaa koska kaappiin ei mahdu. Huomautin, että olutlasit (jotka vievät yhden hyllyn) voidaan nakata kuuseen.

30 päivän haaste, "Tämä tekee minut iloiseksi".
Jouluna on ihana juoda glögiä vaikka Jouluyllätys-mukista, kesällä taas vaikkapa Ruusutarhasta tai Rantaelämästä. Kavereille voi kattaa Mymmelin ja Poliisimestarin, äidille ja isälle Mamman ja Papan. 
Äkkiseltään tuosta Arabian listasta laskien mulla pitäisi olla mukeja 37 kappaletta. Mulla ei siis ole niitä vanhoja ihania..olen tällainen myöhäisherännäinen mukikeräilijä. 

Hyvää viikonloppua!
-Päivi-

1 kommentti:

Olen iloinen kaikista kommenteista! Vielä enemmän olisin iloinen jos pystyt seisomaan sanojesi takana omalla nimelläsi :)