19.4.2012

Vähän lukemista!

Mieheni oli saanut töihin lehtiä. Naisten lehtiä. Sain siis juoda aamu teeni Divaanin (joka minulla oli kyllä jo ennestään), Evitan ja Olivian seurassa. Ensimmäisenä luin Olivian ja jo ehkä kolmannella aukeamalla tiesin, etten koskaan maksaisi tuosta lehdestä. Lehdessä on pääosin vain muotijuttuja vaatteista ja meikeistä joten ei selvästikään minulle suunnattu lehti.
Evita oli selvästi suunnattu astetta vanhemmille lukijoille. Muotia ja meikkejä oli tarjolla sielläkin ja olin jo ihan varma ettei koko lehdessä ole mitään luettavaa. Kunnes bongasin jutun "Minusta tulikin äiti eikä mummo". Juttu oli paikoin aika riipaiseva mutta olipahan kynsilakka mainosten lisäksi lehdessä oikeasti jotain mielenkiintoistakin!
Divaani kiinnosti (yllättäen) näistä lehdistä eniten. Toki minun tuurillani olin jo senkin lukenut. Paras juttu oli ehdottomasti "Unelmani toteutui kovalla työllä". Ihania kuvia ja hyvä tarina!

Parasta lehtikassissa oli kuitenkin ehkä lista, josta nään koska esim. Divaani ilmestyy ja mitä aiheita lehdessä on! 25.4 ilmestyvässä lehdessä on pihaextra joka on ihan MUST. Toukokuun lehdessä on tarjolla mm. kesäkalusteita ja tekstiilejä. 7.11 lehdessä on vinkkejä jouluun :) Näitä siis odotellessa!
Meillä paistoi aurinko vielä tunti sitten, nyt se on kadonnut jo taas johonkin... Mitä viikonloppu suunnitelmia teillä on? Me päästään tsekkaamaan siskon upouusi valmis omakotitalo lauantaina, sunnuntaina saan kahvitella ihanan vanhan työkaverin kanssa ja maanantaina pääsen VIHDOINKIN kampaajalle. Tai ehkä pitäisi hehkuttaa kun mutkia tulee matkaan kuitenkin..

Aurinkoista loppu viikkoa kaikille!
-Päivi-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Olen iloinen kaikista kommenteista! Vielä enemmän olisin iloinen jos pystyt seisomaan sanojesi takana omalla nimelläsi :)