8.3.2012

Mymmelin äiti tapaa Aallon!

Ihana mieheni toi naistenpäiväyllätyksen. Uuden muumimukin. Mymmelin äiti pääsee iloiseen muumimuki joukkooni. Yksi kevään parhaista asioista on tulppaanit! Ne on niin ihania! En ole juurikaan mikään ruusuihminen, hääkimpussanikin oli gerberoita. Siksi varmaan olen tykästynyt tulppaaneihin.
No niin, sitten kerron uudesta Aallosta. Tapojeni mukaan paripäivää sitten selailin Lahden seudun facebook-kirpparisivuja. Silmään osoi ihana valkoinen aaltomaljakko. Hintaa oli sille minulle ihan liikaa mutta uskalsin tarjota maljakosta reilusti alihintaa. Ensin myyjä kieltäytyi myymästä maljakkoa minulle. Mutta samana iltana hän laittoi viestin että myy maljakon minulle, tarjoamallani hinnalla. Ja kas, sain ihanan valkoisen Aaltomaljakon 30€:lla! KYLLÄ! Mielestäni aika hyvä löyty, vai mitä?




Vielä kerran, ihanaa naistenpäivää!!
-Päivi-

*edit* Käy osallistumassa!! :)
http://modernimummola.blogspot.com/2012/03/arvonta-karnevaali-kaulakoru.html

Ja tänne kanssa samalla! Ihana blogi, ihania kuvia!! Suosittelen lämmöllä! :)
http://susannantyohuone.blogspot.com/

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Olen iloinen kaikista kommenteista! Vielä enemmän olisin iloinen jos pystyt seisomaan sanojesi takana omalla nimelläsi :)