19.2.2012

Täällä minä asun...

...Unnin ja muiden kanssa!

30 päivän haaste ja päivän otsikko "täällä minä asun". No, tunnustettakoon että asun tylsästi vain rivitalossa joten paljon kuvattavaa ei täällä (varsinkaan ulkopuolella) ole. Ajattelin, että esittelen keidän kanssa minä asun täällä. Tuon äijän te olettekin jo tavanneet joten tässä tulee!



Saanko esitellä, Unni! Unni on vissiin joku virtahevon ja...jonkun risteytys. Unni on vanha. Olen leikkinyt sillä jo pienenä lapsena. Unnilla oli vissiin joskus joku pieni karvapeite joka on aikojen saatossa kulunut pois. Unni on kutakuinkin peukalonpään kokoinen ja siltikään se ei koskaan missään muutossa hävinnyt. Pidän Unnia makuuhuoneen ikkunan edessä tuon taulun kanssa. Sain sen joskus äidiltäni vuosia vuosia sitten nimipäivälahjaksi ja se on kulkenut mukanani siitä lähtien. Sekin alkaa olla jo vähän elämää nähnyt mutta niinhän minäkin..

Eli täällä minä asustan Unnin ja kumppaneiden kanssa!

-Päivi-

ps. Taas sataa lunta. NYT ALKAA RIITTÄÄ!!!! Kevät tänne, kiitos!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Olen iloinen kaikista kommenteista! Vielä enemmän olisin iloinen jos pystyt seisomaan sanojesi takana omalla nimelläsi :)