27.11.2016

Nyt sytytämme kynttilän!

Ensimmäinen adventti ja ensimmäinen luukku Partion joulukalenrista. Mä niin rakastan joulua! Olen jo tehnyt listan hankittavista lahjoista, osan jo hankkinutkin. Olen tehnyt meille kanssa asukin kanssa yhteisen joulukalenterin ja täyttänyt kanssa asukin luukut. Olen tehnyt kauppalistan joulun ajan ruokajutuista. Olen levitellyt jouluvalot, ostanut muutaman joulukukan ja koristellut kuusen. Olen kuunnellut joululauluja ja tehnyt joulukorttihommat omalta osaltani. Ihanaa! Melkein jo maistan isän joulukalan ja siskon juuston!



Tänään on vuorossa löhöilyn lisäksi myös koripalloa. Kivaa sunnuntaita kaikille!

-Päivi-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Olen iloinen kaikista kommenteista! Vielä enemmän olisin iloinen jos pystyt seisomaan sanojesi takana omalla nimelläsi :)