20.5.2013

Toukokuun Food Club

Meillä oli sunnuntaina taas ruokaa notkuvat pöydät. Tällä kertaa Food Clubin maaksi oli valittu itäinen rajanaapurimmee äiti Venäjä. Alkuruokana on blineja, pääruokana borssikeittoa ja jälkkäriksi pashaa. Piste iin päälle oli emännän todella hienosti veitsellä avaama kuohuviinipullo! VOU! Olin niin häkeltynyt etten ehtinyt edes kuvaa nappaamaan.

Pieni pahoittelu seuraavaksi. Olin niin homepää että unohdin järkkärin kotiin joten jouduin ottamaan kaikki kuvat puhelimen kameralla. Muokkailin niitä hieman teemaan sopivaksi...ei ne silti niin hyvältä näytä kun haluaisin.









No mutta ruoka oli hyvää ja sitä oli taaskin varsin riittävästi! Kiitos kaikille kanssa kokeille!

Uusi viikko ja enää kaksi viikkoa kesälomaan. Mitähän mä kehitän mun piiiiiiiiiitkäälle kesälomalle..?

Mukavaa päivää!
-Päivi-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Olen iloinen kaikista kommenteista! Vielä enemmän olisin iloinen jos pystyt seisomaan sanojesi takana omalla nimelläsi :)