1.9.2015

Verhoton keittiö ja tuolin syysilme

Otin kesäloman lopulla itseäni niskasta kiinni ja tartuin maalisutiin ja -telaan. Maalasin olohuoneen sekä keittiön ikkunaseinän. Olen vissiin joskus tainnut mainita, että meillä tummuu jostain kumman syystä seinät ja esim. taulun paikka, patterin päällinen ja ikkunan pielet olivat jo todella mustat. No, valkoinen maali pelasti ja nyt kaikki seinät ovat ihanan raikkaita!
Maalatessa otin tietenkin verhot pois. Maalin kuivuttua, aloin suunnitella verhoja. Olohuoneen verhot olivat "pala kakkua" mutta keittiöön en millään keksinyt mitä laittaisin. No, jätin laittamatta ja ajattelin, että kyllä verhottomuus minua kohta häiritsee. Maalauksesta on kulunut nyt kutakuinkin kolme viikkoa eikä verhottomuus häiritse minua vieläkään.

Mitäs mieltä siellä ollaan? Kappaa olen tuossa ikkunassa aina pitänyt, sivuverhot näyttivät ainakin viimeksi todella hassuilta.
Nidoin noihin kahteen pehmusteelliseen vanhaan tuoliin uudet päälliset. Joku saattaa muistaa tuon kankaan meidän makuuhuoneesta, se on palvellut siellä edellisessä sängynpäädyssä.

Aurinkoista tiistaita kaikille!

-Päivi-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Olen iloinen kaikista kommenteista! Vielä enemmän olisin iloinen jos pystyt seisomaan sanojesi takana omalla nimelläsi :)