10.8.2015

Ajatuksia töihinpaluusta

Onko se jo niinkuin syksy?
Taidan olla yksi niistä harvoista ihmisistä, jotka odottavat töihin paluuta. Vaikka tämä kesä oli kiva, tekemistä riitti, on silti kiva palata töihin.
Kuulun niihin ihmisiin, jotka suunnittelevat ja valmistelevat. Olen jo työparini "iloksi" tehnyt jos jonkinlaista Exel-taulukkoa, Word-asiakirjaa, kuvakollaasia, kirjettä, vihkojen kansia...Työparini usein kysyykin, olisiko tälle ja tälle asialle tarjolla ehkäpä joku taulukko. Tykkään tehdä kaikki valmiiksi jolloin ensimmäiset päivät itse tössä eivät kulu tietokoneella. Myönnän myös olevani aika ripeä noiden taulukoiden ja muiden kanssa, teen niitä illassa aika monta!

Mikäs mua sitten motivoi? Työympäristö, loistava työpari, muu työyhteisö sekä tietenkin asiakaskunta. Ilman niitä päivät olisivat supertylsiä ja minä luonnollisesti vailla työtä. Olen joskus miettinyt, jos voittaisin lotossa "paljon rahaa", jäisinkö kotiin. Niin.. Työni iso plussa puoli on lomat, joten kai sinne matkalla voisi suunnata aina lomilla? Ja osa-aikatyö antaa paljon onneksi omaakin aikaa. Joskin, harmittaahan se silloin kuun 15.päivä. Näinä päivinä saa vain olla kiitollinen että on ylipäätään työ johon mennä ja VALTAVAN iso plus on se, ettei minua harmita minään aamuna töihin lähtö.

Eli reippaana keskiviikkona töihin! Ihanaa! Onneksi työni on sen verran mukava, että saan nauttia hyvistä säistä myös töissä. Eli senkään suhteen ei työhönpaluu harmita.

Tämän postauksen kuvat ovat sunnuntaina kolmattakymmenettä kertaa järjestetyltä Heinolassa Jyrää-tapahtumasta. Hieno sää, hyvä artistit! Oikein onnistunut päivä kokonaisuudessaan.

Aurinkoista viikkoa kaikille!!

-Päivi-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Olen iloinen kaikista kommenteista! Vielä enemmän olisin iloinen jos pystyt seisomaan sanojesi takana omalla nimelläsi :)