19.9.2013

Olga ja Leila

Niin kuin aikaisemmin jo kerroinkin, tykkään erilaisista ruokaohjelmista. Osittain tähän ruokaohjelma muottiin sujahtaa myös Olgan kotona joka pyörii uusinnan uusintana. Vaikka olenkin jaksot vissiin kaikki nähnyt, voi ne näin sairaslomapäivänä tiirailla uudestaan. Olgan ohjelma on ihanan rento ja kaikki tapahtuu hyvässä hengessä. Etenkin tykkään kun Olga ottaa lapset mukaan leipomaan ja tekemään ruokaa. Olgan Kotona voit katsella tv:stä tai ruutu.fi:stä.



Olgan ohjemassa tykkään myös tuosta kasvisruoka painotteisuudesta, tuoreista raaka-aineista jotka ovat läheltä ja tietenkin kaikki näyttää niiin niiin hyvältä! Harmi kun meillä majailee yksi epäuskoinen jonka mielestä peruna-kesäkurpitsa-tomaattipizza ei voi olla hyvää...

Toinen hyvän tuulinen täysiverinen ruokaohjelma Leila Leipoo/Leila Leipoo Ranskanssa on myös hyvä piristys. Keittiö ja tarvikkeet ovat ehkä hivenen romattisia minun makuun mutta ohjeet on kivoja ja jotain olen joskus jopa ihan kokeillut. Minä, joka inhoan muffinseja, olen jopa harkinnut kokeillevani niitä Leilan innoittamana!




Mums mums! :)

Makoisaa iltaa!

-Päivi-

kuvat: ruutu.fi; Olgan kotona ja Leila Leipoo/Leila Leipoo Ranskassa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Olen iloinen kaikista kommenteista! Vielä enemmän olisin iloinen jos pystyt seisomaan sanojesi takana omalla nimelläsi :)