14.1.2013

Sapiskaa, soppaa ja riekskaa

Olin saanut blogini sähköpostiin postia. Sen sisältö oli kutakuinkin tällainen: "Blogisi on tyhmä, mikset lopeta sen pitämistä? Kuvasi ovat huonoja, juttusi huonompi." Vastaan nyt täällä, jos vaikka joku muukin on pohtinut näitä samoja asiaoita. Blogini tyhmyyteen en osaa ottaa minkäänlaista kantaa. Lopettamista olen pohtinut useampaan otteeseen. Syitä siihen on ollut useita. Aloittaessani tämän, olin kotona ja aikaa oli. Nyt kun olen töissä, aikaa ei ole. Ainakaan samassa määrin kun ennen. Olen myös huomannut, että tämä nielee jonkun verran rahaa. Kun "pitää olla jotain mistä postailla". Käyn osa-aika työssä joten palkkani on sen mukainen. Ja samojen juttujen kuvaaminen on hieman höhlää. En vain ole sellainen ihminen ketä vaihtaa tyynyjen järjestystä ja postaa siitä. Joka kerran kun olen ääneen miettinyt laittamani pillit pussiin, mieheni torppaa idean. Tiedän myös, etten ota hyviä kuvia, mutta tiedän myös että huonompia on olemassa. Tiedän, että juttuni eivät ole niitä parhaita, mutta tiedän, että on huonompiakin.
Olen iloinen ja kiitollinen jokaisesta lukijasta. Ainahan sitä haaveilee, että olisi enenmmän, totta kai. Jokaisesta kommentista olen iloinen ja kiitollinen. Niitäkin toivoo tietenkin enemmän. Ilman rakentavaa palautetta ja ideoita ei oikein voi kehittyä. Olen myös iloinen eräästä "yhteistyökumppanista" joka minulla on, jota kellään muulla ei ole.

Sapiskan jälkeen soppaa ja rieskaa.
Ihanan kevyttä peruna-porkka-sipulisosekeittoa ja perunarieskaa. Niillä on hyvä aloittaa uusi viikko.




Reipasta uutta viikkoa kaikille! :)

-Päivi-

7 kommenttia:

  1. Voi ei...joku katteellinen/ilikiä tai ommaan elämään kyllästyny siellä kirjotellu :/
    Elä anna moisten häiritä bloggausta, vaikka vaikiaa varmaan onki..mie ainaki oon ihan tyytyväinen sinun blogiin <3 mullaki aikataulut ei anna ennää päivittäin käyvä blogikierroksilla, hyvä jos kerran viikossa ennää ehtii ku ennen mie kävin monta kertaa päivässä kaikissa parissa sadassa blogissa joita seuraan...joten kommentointiki on jääny mulla jokkaiseen seuraamaani blogiin hunningolle :/ Mutta täällä mie ainaki oon ihan tyytyväisenä sinun blogiaki lukemassa <3

    VastaaPoista
  2. Huomasin että sullon tuo kommentti-varmistus vai miksi sitä sanotaan, siis tuo josa pittää kirjottaa kirjaimet ja numerot mitä näkkyy ennenku kommentin voi lähettää, niin päällä...se voi ehkä karkottaa joitaki lukijoita että suosittelen poistaan sen :) elä vaan kysy multa miten se tapahtuu ku ei oo ommaa blogia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heippa Satu :)

      Ja iso kiitos kommentistasi :) Lämmitti mieltä kummasta <3 Mietin pitkään tuota kommentointi juttua.. mä olen vähän laiska siihen että tarkastaisin niitä. Ja kun en halua mitään "robotti" kommentteja niin siksi oon pitänyt sitä numerokirjain varmistusta. On se jossain kyllä aika ärsyttäväkin mutta laitetaan pohdintaan :)

      Kivaa päivää! Huomaisitko meidän uuden kellon? Eikö olekki ihana? :)

      Poista
  3. Tämä blogin pitäminen on ihan persoonallisuus juttu. Jokaisella on oman näköisensä ja jokainen kirjoittaa mitä haluaa ja koska haluaa:-)En usko että on edes olemassa huonoja blogeja,on vain erilaisia niinkuin ihmisiäkin,jokaiselle jotakin.Mulle tää toimii vähän niinku päiväkirjana...Hieno ja siisti blogi sulla on, ihan sun näköinen:-)...nii ja se kellokin on hieno:-)

    VastaaPoista
  4. Olipa tyhma kommentti lukijaltasi. :-(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niin on mutta eihän sille mitään voi... Meitä on näköjään moneen junaan.. :(

      Poista

Olen iloinen kaikista kommenteista! Vielä enemmän olisin iloinen jos pystyt seisomaan sanojesi takana omalla nimelläsi :)